Blue ribbon with stars

תא לחץ
FDA-approved

הטיפולים שלנו

ישנם עשרות מחקרים על השפעתו ויעילותו של הטיפול בדיקור כאשר מחקרים מוכיחים את השיפור הניכר על מטופלים שכן השתמשו בדיקור כדרך להתמודדות והורדת סימפטומי הכאב.

הלייזר הוא נשא של אנרגיה , אנרגיה זו החודרת לגוף, לא משתנה , איננה נהרסת וגורמת לפעולה פיזיולוגית של החלמה .

ביכולתו של הלייזר להחדיר אנרגיה גבוהה לתוך מקום פגוע, חסר חמצן , חסר אנרגיה או חולה .

טיפול בחמצן בלחץ (HBOT) הוא שימוש רפואי של חמצן בסביבה עם לחץ ברמה גבוהה יותר מאשר 1 ATA (אטמוספרות) , לחץ מוגבר מאפשר לחמצן להתמוסס ולהרוות את פלסמת הדם (ללא תלות בהמוגלובין / תאי דם אדומים), אשר מניב מגוון רחב של השפעות פיזיולוגיות , ביוכימיות וסלולריות חיוביות. טיפול זה הוא טיפול לא פולשני והוא הדרך המהימנה ביותר להגברת רמות החמצן לכל איברי הגוף מכף הרגל ועד למוח.

slide02_edited.jpg

ד"ר ג'וד שעשוע הינה הנציגה הרשמית בישראל של הארגון הבינלאומי לרפואה בחמצן (International Hyper Baric Association) וחברה בארגון זה למעלה מעשור.

ד"ר שעשוע הינה בעלת דוקטורט ברפואת המזרח הכוללת שילוב של שלושה סוגי רפואות :  רפואה סינית, רפואה קוריאנית ורפואה יפנית.בנוסף מטפלת בצמחי מרפא, תזונה, ואיזון הנפש.

את לימודי הדוקטורט והתואר השני סיימה בהצטיינות תואר ב Emperor Collage בלוס אנג'לס שבארה"ב, שם גם היתה סופרוויזרית בקליניקות האוניברסיטה במשך שנתיים ולימדה סטודנטים לתואר שני בהתמחויות שונות .

למה אנחנו?

טיפול אישי בפיקוח צמוד של הצוות המקצועי ביותר